Kies je favoriete radiostation

Dossiers

Oprah Winfrey kibbelt over 'aha moment'

Shownieuws

Oprah Winfrey is tot overeenstemming gekomen met een verzekeringsmaatschappij. Reden van een voorafgaande discussie was het een uitroep van de talkshowdiva.

Oprah Winfrey heeft een schikking getroffen met een verzekeringsmaatschappij over het gebruik van haar 'aha-moment'. Het bedrijf gebruikte Oprah's uitspraak in een reclame-uiting.

Winfrey bestempelt in haar shows een moment waarop het kwartje valt als 'aha moment'. Mutual of Omaha leende de leus voor een internetreclamecampagne. Daarop ging Winfrey's productiehuis Harpo in protest, met als argument dat de campagne een associatie met de talkshowdiva oproept.

Dinsdag troffen de partijen volgens de BBC een schikking. Beide bedrijven wilden geen verdere details prijsgeven. Dinsdagavond was de campagne in kwestie nog online te zien.

[Novum]

Gerelateerde Artikelen